Ce te face fericit?

E o intrebare la care fiecare dintre noi ar trebui sa aiba un raspuns, clar. In primul rand trebuie stabilit clar ce e fericirea. Pentru mine e o stare de spirit si atat. O stare de spirit, la care ajungi cu greu. Nu cred ca am cunoscut vreo persoana, care sa imi spuna ca e cu adevarat fericita, in fiecare zi. Eu am fost fericita cu adevarat, de trei ori in viata asta. Prima oara a fost cand m-am casatori, a doua oara, cand s-a nascut prima fetita, iar a treia oara, cand s-a nascut cea mica :).

Ziua nuntii, a fost ziua care mi-a marcat viata. A fost de departe altfel decat mi-am imaginat-o eu. A fost mult, mult mai frumoasa, si mult mai agitata, decat prevesteam eu la un moment dat. Iata ca au trecut cinci ani de atunci, si parca a fost ieri. Wow, ce repede a trecut timpul. Ziua aceea, a fost un nou inceput. Un inceput de familie. Mi-am facut familia mea :). Si e asa frumos :).
      
A doua zi fericita, a fost cand am nascut-o pe cea mare. Eram stresata, agitata, nervoasa, speriata. Habar nu aveam, ce urma sa se intample. Drept urmare, de frica am lesinat, si nu imi amintesc mare lucru din sala de nasteri. Da, pentru cei care se intreaba, am nascut prin cezariana. Insa momentul, in care am tinut-o prima oara in brate pe D.,  a fost rupt dintr-o poveste. Avea un miros de bebe, inimaginabil. Nicodata, nu voi uita ziua aia. Atunci, am invatat prima oara sa fiu mama. A fost greu, dar sunt mandra de ce am reusit sa fac.
      
A treia oara, a fost cand am adus-o pe lume pe L. A fost diferit fata de prima oara, fiindca stiam la ce sa ma astept, stiam ca nu se va intampla nimic grav. Asa ca de data asta am asistat la nasterea micutei, i-am auzit prima oara glasul, si plangeam de bucurie. A fost divin. A fost magic si fermecator! Doar mamele stiu, despre ce vorbesc eu aici! Iar acum cand le vad, cum se joaca impreuna, si cat sunt de apropiate, stiu ca a fost bine, cand am ales sa mai facem un bebe. Cele doua se inteleg de minune, niciodata nu s-a pus problema de gelozie intre cea mare si cea mica.

Sunt curioasa ce e pentru voi fericirea? Ce va face fericiti? Asa cum a-ti vazut la mine au fost trei momente cruciale!