Nu astepta. Urmeaza-ti visul

Am avut mereu o viata destul de agitata si nu mi-am permis foarte multi ani sa o iau mai usor. M-am angajat de cand eram foarte tanara si am lucrat in aceeasi companie fiind solicitata la maxim mereu. Ai putea spune ca la un moment dat am ajuns sa am o dependenta de munca si incet, incet am reusit sa imi pun bani destui in banca pentru a face ceva maret cu ei.

Mi-a luat multa vreme pana m-am hotarat ce sa fac cu banii respectivi, dar m-am hotarat dupa ce m-am razgandit de cateva ori sa ma mut la Iasi. De ce? Sunt sincer satula de agitatia capitalei si de ritmul acesta accelerat in care ne ducem viata. Practic nu mai simti ca ai timp sau ca iti traiesti viata. Viata devine munca, si cand munca este una care nu are un scop nobil ci doar imbogateste niste CEO car au investit in sedii in Romania pentru a plati 10% din salariul pe care l-ar oferi cuiva din tara de origine, cu atat mai mult are sens la un moment dat sa te opresti, sa reflectezi si sa iti schimbi viata. Iasi-ul mi-a placut de cand am fost prima oara acolo.

Am avut o relatie oarecum romantica cu acest oras asa ca am decis sa ma mut acolo. Pentru a face totul mai usor am cautat anunturi Iasi pentru a gasi un apartament de inchiriat si mai apoi diferite obiecte de uz casnic care sa imi foloseasca. Sper surprinderea mea, anunturile online nu sunt asa de exclusive pentru bucuresteni cum le credeam. Gasesti anunturi Iasi destule si am avut si surpriza de a descoperi ca sunt si mai ieftine. Sau poate a fost site-ul pe care l-am folosit, numit chiar asa, folosit.com.

Imi pare doar rau ca nu am facut mutarea aceasta mai rapid si am asteptat atata timp si nu m-am mutat mai repede. Daca vrei sa ma asculti pe mine, eu spun sa iti asculti inima si sa faci ce spune ea caci nu are cum sa greseasca.