Ce pot sa fac maine daca nu ploua

S-a oprit ploaia, a venit vantul. Iar odata cu vantul asta bate un ger nemaipomenit. Cerul toarna cu gerul. Stau si ma gandesc cat timp mai dureaza lipsa de primvara ca umanitatea e in doliul soarelui si cred ca e suficienta culoarea gri a acestui oras trist. Nu mai e nevoie de ceata sau de alti factori aditivi. As poutea sa fac multe daca nu ar ploua si nu ar mai fi ger insa destinul mi-e potrivnic. Imi lipsesc plimbarile pe faleza, cu dragostea de mana, cu soarele in cap, imi lipsesc alergaturile cu bicileta si parca iarna asta se tot lungeste, imi lipsesc zielel de vara in care pescuiasm zile intregi si uitam sa mai plec de pe malul Siretului. Imi lipsesc multe, astea sunt doar o parte din lucrurile pe care le pot face daca nu ploua. Sa nu mai spunem ca nepotul meu - piscotul de Erich, a crescut si el saracul si vrea in parc. L-as duce, dar cu atata apa din cer nu prea imi permite inima. As mai putea sa merg cu bacul peste Dunare, sa ma plimb pe acolo sa mai scat de oras. Dar daca ploua Doamne, degeaba te plangi ca omaneii nu-ti ies din casa sa-ti vada minunile!