Prieteniile in trei nu prea rezista

Prieteniile intre fete in general nu prea rezista, ca sa fim sinceri. Cand mai sunt si trei sau mai multe, bineinteles ca nu poate iesi bine. Intotdeauna va exista prietena aia geloasa care vrea sa fie lidera grupului, ca si cum intr-o prietenie nu ar fi toata lumea egala. Am trecut si eu prin asta, la fel ca majoritatea adolescentelor probabil. Trei fete colege de clasa care se inteleg foarte bine si eis peste tot impreuna. Ce poate fi mai frumos? Nopti petrecute acasa la una din ele, batai cu perne, betii, tot tacamul. Toate ingredientele care fac dintr-o prietenie ceva extraordinar si memorabil. Si totusi mereu a fost mai mult de atat in cazul prieteniei mele in trei.

Una dintre fete care probabil suferea de complexul inferioritatii, simtea permanent nevoia sa ne aminteasca noua, celorlalte doua prietene, ca ea este cea mai buna dintre noi trei. Si o facea intr-un mod incredibil de urat, iar noi o iertam pentru ca tineam la ea si nu voiam s credem cu adevarat ca ea este atat de malefica din moment ce sustinea sus si tare ca suntem ‘best friends forever’. Cu toate astea, o priveam zi de zi cum rade ba de una, ba de alta, facandu-ne chiar incapabile si jignindu-ne cand nu ‘eram in stare sa ne facem si noi un prieten’. Baietii cu care ea vorbea erau printre cei mai mari inculti din oras si nu numai, oameni care nu stiau nici macar sa faca acordul intre subiect predicat. De fapt, nu cred ca stiau ce inseamna subiectul si predicatul.

In fine, dupa trei ani in care am lungit aceasta prietenie in trei, ne-am separat de aceasta fata care acum practica anumite lucruri ilegale si duce o viata foarte depravata. Iar noi, in schimb, o ducem foarte bine si a fost cea mai buna decizie ca ne-am indepartat si ca am distrus aceasta prietenie in trei.