Prea tarziu

Azi e prea tarziu sa-mi spui ca-ti pare rau si sa vii cu un buchet de trandafiri albastri. Azi e prea tarziu sa imi promiti ca o sa te schimbi, cand eu stiu foarte bine ca nu o sa o faci si tot ceea ce spui sunt doar vorbe ambalate frumos intr-o cutie cu fundita roz. Azi e prea tarziu sa ma rogi sa te iert pentru tot ce ai facut, pentru ca m-ai ranit a nu stiu cata oara, pentru faptul ca nu ai stiut sa te comporti ca un om cu persoana care te iubea nebuneste,eu. Azi e prea tarziu sa-mi ceri sa am din nou incredere in tine. E ca si cum i-ai spune unei pisici sa manance langa un caine si i-ai garanta ca nu o sa pateasca nimic. Minciuni si vorbe-n vant. Azi e prea tarziu sa ma implori sa-ti mai dau o sansa cand amandoi stim ca nu mai putem salva nimic. Azi e prea tarziu sa-mi aduci aminte de vremurile cand ma luai in brate si imi puneai flori in par, cand imi promiteai ca vom avea o cabana pe malul lacului, un caine pe nume Hope si trei pisici. Azi e prea tarziu pentru noi, azi vreau sa uit tot ce tine de noi, tot ee are legatura cu tine, inger cu ochi de foc. Azi e prea tarziu sa imi canti melodia aia pe care ne-am cunoscut cand ningea. In schimb, azi nu e prea tarziu sa incep o viata noua si sa incerc din nou sa fiu fericita. Azi nu e prea tarziu sa mai sadesc o data seminte de iubire in suflet, iar apoi sa astept sa culeg roadele cu cineva care ma merita. Azi e prea tarziu pentru noi, dar nu e prea tarziu pentru mine.