Baiatul de la xerox

Recent a trebuit sa ma duc la un xerox pentru a printa niste documente. Fiind singurul de langa casa apelez intotdeauna la el.

Astfel am ajuns sa ma cunosc cu baiatul de acolo. Un baiat slab, cu cioc, par relativ lung, uratel la prima impresie. Prima data cand am fost acolo era in preajma Craciunului si aveam de printat cateva poze. De atunci s-a produs sclipirea in sufletul lui. Fiind o perioda aglomerata a trebuit sa astept cam 2 ore pana mi-au fost gata. Asa ca  am traversat si m-am dus acasa.

Cand m-am dus insa sa le ridic, nefiind nimeni in magazin decat el si tinandu-ma minte si-a dat seama pentru ce venisem. Statea jos iar cand s-a ridicat s-a impiedicat. Am zambit si eu rusinata de situatie. Imi inmaneaza pozele si ies din magazin. Nu plecasem bine din fata xeroxului si am desfacut plicul. Ma uit erau niste bebelusi. Vazand ca nu sunt ale mele ma intorc  sa le schimb.

Intru iara, surprins fiind ma intreaba ce s-a intamplat. Ii explic ia pozele se rusineaza tot si incepe sa caute printre plicuri. Stau ce stau si evrika, le-a gasit.

Ieri am fost iar sa scot cateva hartii. Erau doua documente,  amandoua pdf. Ii spun ca de la primul document ma intereseaza doar prima pagina. El bineinteles ca le-a scos pe toate. Tarziu am bagat de seama.

Un alt incident a fost legat de printarea unor coli A1. Stiind ca este un xerox destul de vechi in Brasov am decis sa ma duc sa intreb daca se pot printa doua coli. Raspunsul acestuia fu... Aaaa...Nu stiu.. Nu....Destul de greu a raspuns pentru o persoana care lucreaza de cel putin 3 ani acolo. Astazi m-am intalnit cu el pe strada a bagat capul in pamant. Mi se pare simpatic ca la 25 de ani sau cati are sa fie rusinat de mine.

De multe ori il trimit pe prietenul meu sa printeze deoarece de fiecare data ma face sa ma simt prost. Ori e tot un zambet, ori e rusinat. Oricum in ambele ipostaze ma stanjeneste. Asadar evit cat pot de mult sa ajung la acest xerox.