Sa ma gandesc, sa ma gandesc putin.

Cat de norocosi sunt unii.. cat de norocos e cel care stie ce vrea, ori cel care are un talent,ceva.  Nu, nu ma plang! spun doar aa.
Medicina asta nu ma lasa sa traiesc… si nici nu ma omoara.  Ca sa faci medicina, dupa parerea mea, trebuie sa mergi la un centru cu traditie… asta de la Galati cred ca are 10 ani.. sau mai mult, ma rog.
Am spus: Stiinte politice, la Cluj.. mi-e suficient sa aud vaicarelile ca sa imi dau seama de raspuns…. La Galati, desi se numeste Facultatea de Științe Juridice, Sociale și Politice, au doar un departament de stiinte adminsitrative si unul de stiinte juridice. Ar fi o idee administratia, dar sunt sigur ca prezentarea facuta de cei de la Bucuresti nu se compara cu treburile de aici.
N-am nici macar o idee.  Ba da, am! Doar ca toate sunt peste 10 ani… nu pot sa vad mai aproape de prezent… ciudat.
Afara sunt Humanities and Human Sciences. Nu le gasesc echivalentul in Romania… Macar am gasit-o pe fata asta… cu o voce..