Influenta masinilor de cusut

Daca veti incerca sa patrundeti in istoria masinii de cusut, veti observa o serie de inventii patentate in diverse regiuni. In mod inevitabil s-au “furat” anumite caracteristici, de la o inventive la alta, de la o regiune la alta. Daca stam sa analizam totul in profunzime, realizam faptul ca, masina de cusut a jucat un rol principal in industria modeI.

Fara aceasta inventie, lumea modei nu s-ar fi bucurat de o asemenea ascensiune si noi, la randul nostru, nu ne-am fi bucurat de toata aceasta diversitate ce ne inconjoara astazi. Am putea spune ca, banala masina de cusut a pus bazele modei, industriei de moda. Unde am fi fost astazi daca am fi ramas la cusutul de mana? Masina de cusut a facut ca munca sa fie mai putin anevoioasa pentru multe persoane. A ajutat la cresterea eficientei si la dezvoltarea industriei modei. Ca orice femeie, nu pot sa nu fiu interesanta de tot ceea ce tine de moda. Si ca orice femie nu pot spune ca nu am fost curioasa, pana acum, sa invat cum sa folosesc o masina de cusut. Am fost chiar si la un showroom, in Bucuresti, unde am putut incerca masina Brother M1034D.

Pe langa faptul ca m-a atras designul masinii si toate specificatiile sale, tot ce poate face, am fost foarte impresionata, de faptul ca , la reprezentanta celor de la Brother, poti incerca orice masina de cusut. Acolo, am aflat ca, daca te hotarasti sa achizitionezi o masina de la ei, nu pleci din acel loc fara un training. Si cand spun training, nu ma refer la cateva minute de explicatii , acordate de forma si pe graba, ci la un training de o ora, chiar si doua, sau trei, de exact cat ai nevoie pentru a stapani niste cunostinte de baza.

Cineva chiar este dispus sa stea si sa te indrume, sa iti arate fiecare operatie, fiecare reglaj, fiecare accesoriu. Mi se pare ca dau dovada de profesionalism si mai ales de respect, fata de client.