Un om de zapada spectaculos

In centrul orasului, sinaienii au cladit un om de zapada mare, format din mai multi bulgari de zapada si cu mai multe chestii amuzante. I-au pus luminite frumoase si un nou dintr-un morcov mare, o tichie amuzanta pe cap. Era un om de zapada spectaculos, aproximativ 5 m inaltime si de vreo 2 m latime, interesant cladit si foarte spectaculos.

A fost admirat si pozat de localnici si de turisti si a fost centrul distractiei pentru toata iarna in acest orasel frumos de munte. Cea mai frumoasa amintire a mea de iarna trecuta a fost cand am facut poze cu un grup de prienteni la baza omului de zapada si mi-a placut cum alergam si ne jucam de-a prinselea in jurul omului de zapada. Cea mai faina amintire a mea a fost asta pe iarna trecuta si mi-a parut extrem de rau ca nu am mai vazut matahala de om de zapada si iarna aceasta.

A fost absolut spectaculos si foarte amuzant in momentul in care a venit o raza de caldura spre primavara si a inceput sa se topeasca cate un pic din omul de zapada, pic cu pic ii mai cadea cate ceva din cap, din corp, din brate ... Cel mai amuzant a fost cand i-a cazut nasucul in zapada, a cazut jos morcovelul si tichia o data cu venirea primaverii. Pacat de maretul om de zapada ca a cazut prada razelor soarelui, astfel a fost distrus si e pacat de el ...Dar poate ca va invia din nou in alt an, cladit de bratele noastre.