Cine are popa sa il elibereze

Eram la Bucuresti in apartamentul prietenului meu. Se apropia Ziua Botezului si urma sa vina preotul sa sfinteasca fiecare apartament. L-am auzit pe hol in timp ce eram la o tigara si eram un capul inca ud dupa dus. Am dat buzna in casa sa ma usuc la cap sa nu ma prinda preotul cu capul in toate directiile si cu o coafura nepotrivita. Uit si de dorinta de a face dragoste cu iubitul meu asteptand pe Sfintia Sa. Trece mai bine de o jumatate de ora si aud glasul preotului pe hol. Asteptam sa ciocaneasca si la mine la usa, cand colo nici urma de popa ... Mai astept un pic si ies pe hol... Nimeni si nimica, nici urma de preot. Ascult pe la usi , nimic. Popa cred ca a plecat. Mai aud si glasul comic al unui vecin care spune: „Cine are popa sa il elibereze... Tin eu popa aici... Hi, hi... „ Am analizat putin si m-am gandit ca nu a trecut preotul nici pe la usa lor sau poate ca a fost si ne-a evitat pe noi. Poate se gandea ca stau niste satanisti pe acolo, de fapt noi il asteptam sa ne ofere un pic de lumina in suflet. Si pentru ca nu am avut noroc nici de popa, am mai aruncat o pocnitoare pe geam ca sa alungam ghinioanele si ne-am vazut in continuare de viata noastra, fara atata aburi de sfinti in cap si aici ma refer la tamaie.