Perfect to me

Nu conteaza ca ai nasul stramb sau doar un metru jumatate pentru mine esti perfect.
Asa o spunem intotdeauna persoanelor iubite, incepand cu iubitii/ iubitele, parintii si copiii.  Intotdeauna cand iubim nu ne intereseaza cum arata cel de alaturi. Pur si simplu il acceptam pentru ceea ce este si nu pentru cum arata.
Chiar daca aspectul fizic este un element esential, o data ce am inceput sa cunoastem persoana respectiva nu mai conteaza un mic defect. Foarte multe persoane nu au incredere in ei si datorita acestui lucru in loc sa caute persoane potrivite sau bune pentru ei, se complac sa aleaga ca si partener de viata tot felul de ciurucuri, de betivi, de violenti sau alte persoane asemanatoare.

Fie ca este fizic si poate fi observat de toata lumea, intotdeauna exista si un defect interior, o lipsa in atitudinea. Ori suntem egoisti, ori posesivi, ori prea speriati. Daca pe celelealte le putem ascunde la primele intalniri, prefandu-ne altcineva, cele  fizice se observa imediat. Si e foarte bine.
Ma accepti asa cum sunt sau nu. Nu trebuie sa ne rugam de nimeni sa fie cu noi, nu trebuie sa suportam observatii ridicole si suparaciose cu privire la nasul stramb sau inaltimea mica.

Acesti oameni care nu pot judeca si dupa cortina sunt oameni de nimic.
Pentru mine perfect inseamna sa ma faca fericita, sa ma iubeasca si niciodata sa nu rada cu rautate  de defectul meu. Daca sunt mica si imi spune piticul albei ca zapada nu ma supar, dar daca se ia de mine ca niciodata nu ajung la dulapuri si trebuie sa-l chem sau sa ii fie rusine de inaltimea mea mi se pare degradant sa accept sa fiu cu un om asa.

Sunt sigura ca toti ne-am imaginat candva ca iubitele sau iubitii vor fi intr-un anumit fel, bruneti cu ochii verzi, poate si raraiti. Unii poate chiar am stat pana am gasit persoana care se incadra in grafic. Stam ce stam cu ea si pe urma ne dam seama ca este un ingamfat si increzut. Mai bun era George de la 4, blond cu ochii albastrii, dar care face glume si ma face sa rad.

Asta conteaza la sfarsitul zilei. Sa te pui in pat alaturi de persoana iubita, persoana care te face sa te simti confortabil si in siguranta, persoana careia nu-i pasa ca ai un cos in varful nasului, persoana care te ajuta sa ai grija de bubitele de la varicela pentru a nu-ti ramane urme sau a nu se infecta.
Te iubesc mult iubitul meu, al carui nume nu il voi da. Daca e sa citesti vreodata articolul sa stii ca nu cunosc niciun Geroge de la 4. Pupici.  Esti perfect pentru mine  inca de cand ne indragosteam pe net desi nu ne vazusem niciodata.