Din casa poporului!

M-am ciocnit de mine tacuta, producand un razboi de umbra. M-am blindat, am avut o coroana de aur. Iti voi povesti! M-am trezit goala, galbuie, mi-am atins petele, apoi un corb urias m-a luat, ne-am apropiat mii de ani, razand convulsiv, era orb. Un coridor, o alta usa, un candelabru, o privire, buzele tale argintii pareau goale. Am inghitit harta poporului periferic. Uite carnea centralizata pentru barosani, aici deasupra patului. Te-ndrum sa te plimbi.... Am descoperit tematici etanse printre noi. Ei bine, prezenta continua nu ne apartine. Te asigur ca oriunde vei calca vei descoperi captivitatea nedumerita. „Scuza-ma, dar tu esti regina mortilor” - mi-a ranjit de nicaieri. M-am trezit sorbind amortire. „Fii atenta! - Inima este un comutator de hartii." Zgomotul creierului destainuie o lumina decapitata. ESTI MORT! un fior sub control rahidian zace printre crizanteme si putori de acces in fundul vremurilor apuse. Uite! Ma asteapta nemiscat, pe birou, prelins, in hohote, FIERUL.... "Nu incape in tine, fii cumpatat!

Nu te plange! asculta ce-ti spun! : FERICIREA E O BOALA, MINTEA E O TARFA"...se dilata soarele de altadata, e deja o emotie...Fie vorba intre noi: "ce suntem? o cortina … si vocea care n-are varsta!" Prostii!!! ---- Cum adica?! - Mie-mi place confuzia...absenta. asta e credinta: UN DUMNEZEU ATEU. CE ZICI? - Sunt viu dar maruntaiele prezentului nu exista. Vina speciei nucleare, o mistuitoare multiplicare nucleara dincolo de tunete si instalatii. M-am ales cu putin, dar frecvent n-am avut gura de infricosat ochii... Un om respirand in penumbra a incremenit emerit. Doar amintirea unui vis ma tulbura. Aveam atentie mortuara! A fost un fel de invitatie in putrefactie. Am gresit. Am tras. . . n-am bomboane! M-am cariat de mult dar voi reveni cu plecaciune la o maternitate falsa. Intr-adevar, am controlat monstrii patriei: frigul, foamea si intelepciunea! Dar sa stiti, am dezinfectat imaginatia de mezeluri, am recuperat poezia deznadejdii: neantul comunal dupa mine! Stele miros patrunzator, eu am strategii nesatule. Vreau forma! Imi place colivia descompusa! A trecut cineva in perete. Se extindea ascultand amarul naprasnic. Batranetile, tacerea stralucitoare…